Škola u prirodi - Istra

Učenici 4.r. u pratnji svoje učiteljice Natalije Križanović i zajedno s učenicima 4.r. iz Baške Vode posjetili su Istru u okviru Škole u prirodi. Kako su se proveli, pogledajte i pročitajte u prilozima.

Škola u prirodi – Istra

1. DAN

Ujutro u 7,00 sati čekali smo autobus u koji su se prvo ukrcali Baškovođani. U autobusu smo se smijali i zabavljali. Vozili smo se dva sata i doručkovali na stajalištu Krka. Zatim smo posjetili zoološki vrt Macola. Vidjeli smo medvjede, ponija, magarca, divlju svinju… Ručali smo u hotelu Macola. Sljedeće smo posjetili prekrasna Plitvička jezera i vozili smo brodom, te vidjeli patkice i ribice. Kupovali smo u suvenirnicama. Uskoro smo autobusom stigli do Ivanine kuće bajki koja je jako zanimljiva i neobična, čudesna kao i njene bajke. Nastavili smo vožnju autobusom do Pule i pjevali vesele pjesme. Došli smo u hotel Pula, večerali i dobili ključ od sobe. Raspremili smo se i spremili za spavanje. Bio je ovo dug, ali lijep i zanimljiv dan prepun novih mjesta i doživljaja.

2. DAN

Nakon buđenja i doručka ukrcali smo se na autobus do Fažane. Odatle smo brodom stigli do NP Brijuni. Vozili smo se vlakićem po otoku i vidjeli smo Safari park, kao i mnogo raznih životinja: zebre, jelene, slonicu, koze… Vidjeli smo maslinu koja je stara 1600 godina. Posjetili smo i muzej prepariranih životinja gdje se nalaze preparirani majmuni, papige, crne pantere, medvjedi… Vratili smo se brodom do restorana Navitta i tamo ručali. Zatim smo otišli u Rovinj te posjetili crkvu sv. Eufemije, zaštitnice grada Rovinja. Kupovali smo suvenire i posjetili Arenu u Puli. Arena me oduševila svojom veličinom i ljepotom. Vratili smo se u hotel, večerali i otišli u disco klub. Tamo smo plesali, zabavljali se i uživali. Bilo je precool! Nakon toga, umorni ali zadovoljni, otišli smo spavati.

3. DAN

Ujutro sam se probudila, te otišla na doručak. Doručak je, kao i svakog dana, bio bogat raznim jelima i pićem: od žitarica, kroasana, krafni, zemički, sira, salame, jaja, hrenovki, slanine do maslaca, mlijeka, jogurta, kompota, sokova itd. Ukrcali smo se u autobus te na vidikovcu vidjeli prekrasni Limski kanal. Zatim smo posjetili Eufrazijevu baziliku koja potječe iz 6. stoljeća s neobično oslikanim svodom i s malim ribicama koje su znak kršćanstva. Nakon toga smo otišli na seosko gospodarstvo pored jame Baredine gdje smo ručali. Također, posjetili smo Muzej traktora i vidjeli kako su ljudi živjeli u prošlosti i koje su predmete koristili. Posjetili smo zvjezdarnicu pored Višnjana, slušalii gledali predavanje o planetima i svemiru. Vratili smo se u hotel Pulu, večerali i imali pidžama party! Zabavljali smo se i smijali, te išli lijepo spavati.

4. DAN

Nažalost, stigao je i posljednji dan naše ekskurzije. Ukrcali smo se u autobus sa spakiranim koferima i krenuli nazad kući. Putem smo obišli grad Rijeku i svratili u svetište Majke Božje Trsatske koje je posjetio i Papa Ivan Pavao II. Pored svetišta nalazi se prostorija s mnogo slika, krunica i štaka od ljudi koji su se molili Majci Božjoj i ozdravili. Pomolili smo se za sretan put i zapalili svijeću, te krenuli dalje. Ručali smo u francuskom restoranu Marche. Zatim smo posjetili kuću Nikole Tesle i vidjeli njegove izume. Igrali smo se u parku, te vozili autobusom do Brela i Baške Vode. U autobusu smo se igrali kviza, pričali viceve i pjevali. Sve što je lijepo kratko traje. Tako je i naša ekskurzija došla kraju, da smo mogli ostati bar još mjesec dana!

Anđelina Zelić 4. razred

objavio: Administrator   datum: 11. 5. 2016.

Meteo podaci OŠ Brela

Portal za škole

CI SDŽ - Centri izvrsnosti SDŽ

Dabar - Međunarodno natjecanje iz informatike i računalnog razmišljanja

Suradnici u učenju

e-Knjižnica

Stellarium

KvizBox - kviz znanja i opće kulture

Prevencija i zaštita od računalnih ugroza

Kojih sadržaja biste željeli više na stranicama naše škole?