Ruksak pun kulture
Nakon uvodnog dijela u kojem su učenici imali priliku razgovarati o tome kako je to biti pisac i kakav je to posao, došli smo do zaključka da kao pisac možeš biti bilo tko drugi, a to je zaista prava čarolija. Kako bi osjetili tu čaroliju, učenici su dobili prvi zadatak koji su morali odraditi u 30 minuta: pisati na temu Zaključani u zahodu.
Bilo je zanimljivih reakcija, od čuđenja do zabrinutosti preko dosade, promjene prostora za pisanje, ispijanja vode, lijevanja vode u čašu kap po kap uz promatranje iste kao da se očekuje neko čudo...sve do listova papira ispisanih zanimljivim i napetim rečenicama malih kreativaca.
Uslijedilo je čitanje napisanih tekstova uz popratno oduševljenje slušatelja ili pokoje pitanje i komentar. Iako su na početku radionice neki učenici izjavili da ih pisanje asocira na dosadu, nakon pisanja su svi bez iznimke izjavili kako im je bilo zanimljivo.
Uslijedio je i novi zadatak: Komentar samog zahoda na događaje u njemu. Mali pisci su sada s lakoćom u 10 minuta napisali jenako dobre, ako ne i bolje radove.
Nakon tri školska sata pisanja, sretni i zadovoljni odrađenom radionicom, zahvalili smo se spisateljici Ani Đokić, kao i gđi Almi Pongrašić koja nam je ispred Ministarstva kulture upriličila upoznavanje svih lica jednog pisca, te im poželjeli još mnogo dobrih ideja za nove tekstove i zanimljivih radionica na kojima bismo i mi željeli sudjelovati. A tko zna, u dogledno vrijeme možda i od naših sedmaša netko krene čarobnim putem mašte i pisane riječi...
« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |