QR kodovi na satu hrvatskog jezika
Nakon provjere razumijevanja uslijedila je igra u kojoj su učenici stajali u krugu te iz šalice izvlačili ceduljice s pitanjima dok je u pozadini svirala glazba. Kada bi učiteljica zaustavila glazbu, osoba u čijoj je ruci šalica trebala je odabrati ceduljicu i odgovoriti na pitanje. Pitanja na papirićima bila su pitanja tipa Što ti se svidjelo i zašto? Što te iznenadilo u priči i zašto? Što te naljutilo u priči?
Potom su uslijedili stvaralački zadaci koji su bili zadani u obliku QR kodova razbacanih na klupi. Od 7 ponuđenih kodova učenici su trebali odabrati 2 te napisati u bilježnice ono što im je zadano putem kodova (uvedi novi lik u priču, izmijeni završetak, daj likovima suvremeni predmet - opiši ga i objasni zašto je važan za priču, napiši nastavak priče tako da se radnja odvija u Brelima - navedi u kojem dijelu Brela se odvija i sažeto ga prepričaj, itd.)
Učenicima se svidio ovakav način rada i s radošću su izvršavali zadane zadatke.
« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |