Učenici sedmog razreda, zajedno s učiteljicom Goranom Babić, proveli su nezaboravan sat Hrvatskoga jezika koji je bio sat učenja na otvorenome u sklopu školskog projekta Radost učenja u prirodi. Ova aktivnost bila je dio diseminacije mobilnosti u Lisabonu gdje su učiteljice Gorana i Maja usvojile nove metode podučavanja koje potiču kreativnost i interaktivno učenje.
Tijekom sata, učenici su imali zadatak odabrati jednog ili dva lika iz lektirnih djela te osmisliti priču u kojoj se radnja odvija u školskom vrtu. Tako su se među cvijećem i grmljem iznenada pojavili likovi poput Divljeg konja, Letećeg Martina, Koka,… Njihove su se pustolovine preselile u svijet prirode gdje su ih učenici maštovito oživjeli kroz kratke priče i dijaloge.
S osmijehom na licu, učenici su pisali, čitali i dijelili svoje priče. Ovaj oblik učenja potaknuo je učenike na dublje promišljanje o karakterima i radnji književnih djela omogućujući im da ih dožive na potpuno novi način. Učenje na otvorenome potiče stvaralaštvo, suradnju i dublje razumijevanje jezika i književnosti čineći nastavu dinamičnijom i zanimljivijom.
Sat u školskom vrtu bio je još jedan dokaz da učenje nije ograničeno učionicom – priroda pruža inspiraciju, slobodu i prostor za stvaralaštvo. Projekt Radost učenja u prirodi nastavlja donositi inovativne pristupe obrazovanju, a učenici s nestrpljenjem iščekuju nove aktivnosti koje će ih ponovno odvesti na uzbudljive literarne pustolovine u prirodi.
Gorana Babić, učiteljica hrvatskog jezika



