Učenici 6., 7. i 8.razreda naše škole priveli su kraju sudjelovanje u eTwinning projektu Igrajmo se glagoljicom 4.
Cilj ovog kreativnog i edukativnog projekta je bio približiti učenicima bogatu kulturnu baštinu glagoljice istovremeno potičući suradnju među vršnjacima i razvijajući kulturne i socijalne vještine kroz zajedničke aktivnosti.
Budući da glagoljička kulturna baština već duže vrijeme zauzima značajno mjesto u prostoru odgoja i obrazovanja, za njeno kvalitetno izučavanje potrebni su složeni kreativni pristupi zasnovani na istraživačkom procesnom učenju, strukturiranom pretraživanju informacija te učenja kroz igru i stvaralaštvo. To se u ovom projektu nastojalo postići integracijom više nastavnih predmeta, spajanjem stvarne i virtualne stvarnosti, te kreativnom korištenju IKT, učenjem kroz igru i likovnim radionicama te korištenjem Metode 3IKT (IKT kao sredstvo motivacije, IKT kao sredstvo prenošenja znanja ili IKT kao sredstvo za prezentaciju i izradu digitalnog uratka). Ovo je nastavak višegodišnjeg uspješnog projekta.
Radovi svih partnerskih škola objedinjeni su u Bookcreator digitalnoj knjizi koju možete pregledati na sljedećoj poveznici:
Gorana Babić, učiteljica hrvatskog jezika