Škola u prirodi - Hrvatsko zagorje

Učenici 3. i 4. razreda naše škole u pratnji svojih učiteljica Natalije Križanović i Blaženke Jakir boravili su u školi u prirodi u periodu od 23.4. do 26.4.2024.

Posjetili su Hrvatsko zagorje: Rastoke, dvorac Trakošćan, Muzej krapinskih neandertalaca, Slatkovodni akvarij u Karlovcu, Park znanosti u Oroslavlju, Stari grad Varaždin i Zagreb (Donji i Gornji grad, Zoološki vrt i Tehnički muzej). Smješteni su bili u Termama Tuhelj, a slobodno vrijeme učenici su provodili u plesu i zabavi u discu i na kupanju u bazenu. Bilo je jako poučno jer su učenici iz prve ruke mogli vidjeti sve ono o čemu su učili u školi, a ujedno i predivno, zabavno i nezaboravno. To će vam najbolje dočarati dnevnik putovanja kojeg je napisao učenik 4. razreda Iteo Long Filipović.

1. dan

Započinjemo ekskurziju u 7.45 ujutro ispred naše škole i čekamo bus. U 8.00 smo krenuli prema Hrvatskom zagorju. Prošli smo preko rijeke Krke i pored naših primorskih gradova Šibenika i Zadra. Zatim smo stigli u gorski kraj, te prošli kroz Liku i tunel Sveti Rok. Vidjeli smo planinu Velebit, te puno životinja (ovaca, krava i konja) koji su pasli na pašnjacima. Stali smo u mjestu Rastoke kroz koje prolazi rijeka Slunjčica i stvara mnoštvo lijepih vodopada. Prošetali smo tim krajem i uživali u prekrasnoj prirodi. Nakon toga, otišli smo u Karlovac gdje smo posjetili Slatkovodni akvarij. Tu smo vidjeli razne vrste slatkovodnih riba i naučili svašta o njima. Nakon toga smo se smjestili u hotel i imali zabavu u discu. Svi smo plesali i uživali, bilo je super!

Ovaj dan smo započeli odlaskom u Krapinu, u Muzej krapinskih neandertalaca. Prvo smo gledali film o praljudima koji su živjeli u tom kraju, a zatim smo razgledavali muzej pri čemu nam je vodička ispričala cijelu priču o postanku svemira, prvih ljudi, njihovu razvoju i svim ostacima koje su nađeni, te o njihovu načinu života. Bilo je odlično!

Zatim smo otišli i posjetili dvorac Trakošćan iz 14. st. koji je pripadao obitelji Drašković. Obišli smo cijeli dvorac i sve prostorije u njemu i i vidjeli i naučili kako su ljudi toga doba živjeli.

Poslije ručka otišli smo u Park znanosti gdje smo na ogromnim cijevima svirali Odu radosti, izrađivali rekvizite za pokus, obilazili i isprobavali eksponate i natjecali se u zanimljivim igrama. Bilo je izvrsno!

Poslije večere kupali smo se u bazenima i spuštali niz tobogan. Nakon toga bila je i vesela pidžama party. Prošao je još jedan nezaboravan dan.

1. Dan

Ovaj dan smo započeli odlaskom u Zagreb i obilaskom Tehničkog muzeja Nikola Tesla. Ne znam što mi je bilo ljepše i zanimljivije, rudnik, vozila, avioni, vlakovi, auta ili boravak u planetariju i gledanje zvijezda, sazviježđa i planeta. Nakon toga otišli smo u park Maksimir i posjetili zoološki vrt. Vidjeli smo razne životinje, pa čak i lavove, majmune i zmije.

Poslije ručka otišli smo u obilazak Zagreba s vodičem Darijem. On nam je ispričao legendu o Manduševcu, ispričao sve o banu Josipu Jelačiću, Zagrebačkoj katedrali, Gričkom tunelu, Gričkom topu, Gornjem i Donjem gradu, Dolcu, Zlatarevom zlatu, Crkvii Trgu sv. Marka, Banskim dvorima gdje su smješteni Sabor i Vlada i obišli smo sve te dijelove Zagreba. Nakon dolaska u hotel, večerali se i otišli smo u dvorac Mihanović gdje smo imali zabavu i disco.

Došao je i zadnji dan. Spakirali smo se i otišli iz hotela u Varaždin. Tamo smo posjetili Stari grad u Varaždinu. Osim što smo obišli cijeli Stari grad, imali smo i radionicu s vodičkom. Naučili smo da je Varaždin bio glavni grad prije Zagreba. Vidjeli smo i najljepše groblje u Europi koje se nalazi u Varaždinu. Posjetili smo izložbu kukaca i nakon toga otputovali natrag u Brela. Došli smo kasno oko 21.00 sat, umorni i jako sretni.

objavio: Maja Brzica   datum: 16. 5. 2024.

Meteo podaci OŠ Brela

« Listopad 2024 »

Portal za škole

CI SDŽ - Centri izvrsnosti SDŽ

Dabar - Međunarodno natjecanje iz informatike i računalnog razmišljanja

Suradnici u učenju

e-Knjižnica

Stellarium

KvizBox - kviz znanja i opće kulture

Prevencija i zaštita od računalnih ugroza

Kojih sadržaja biste željeli više na stranicama naše škole?