Erasmus mobilnost u Barceloni
Na tečaju je bilo ukupno 22 sudionika (iz Hrvatske, Mađarske, Srbije, Grčke, Italije, Francuske i Litve), a voditeljica je bila Jacqui Ashton Smith. Glavni ciljevi tečaja su bili steći razumijevanje posebnih obrazovnih potreba, posebno specifične poteškoće s učenjem uključujući disleksiju, dispraksiju, diskalkuliju, ADD/ADHD te autizam. Svi sudionici su prošli teorijski dio o svakoj teškoći posebno, gdje su saznali nešto više o obilježjima teškoća – njihovim simptomima, dijagnozama te kako se te teškoće manifestiraju u svakodnevnom životu. Također su imali priliku rada u grupama, gdje su ovisno o temi dana razgovarali i prezentirali svoj način rada te isto tako usvajali nove metode i pristupe u radu s djecom. Na primjerima su vidjeli kako najlakše uočiti teškoće s kojima se pojedina djeca susreću te kako pojednostaviti aktivnosti u radu i pružiti im adekvatnu podršku u daljnjem radu.
« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |