Sažetak našeg 1. Erasmus+KA1 projekta
Isprva zamišljen kao jednogodišnji projekt, zbog pandemije je trajao duže nego što je planirano. U ovom periodu ostvareno je 5 mobilnosti:
1. mobilnost u Prag, listopad 2019., tečaj Flipped Classroom (organizator ITC International) o digitalnim alatima koji se u nastavi koriste za osuvremenjivanje nastavnog procesa čineći djeci nastavu zanimljivijom i povećavajući njihovu aktivnost i motivaciju (sudjelovala učiteljica Hrvatskog jezika i Erasmus koordinatorica Gorana Babić)
2. i 3. mobilnost u Dublin, veljača 2020., Structured Educational Visit to Schools & Training Seminars in Ireland (organizator English Matters) o irskom obrazovnom sustavu s naglaskom na vrednovanje kulturne baštine u školskim kurikulima (sudjelovala učiteljica Hrvatskog jezika i Erasmus koordinatorica Gorana Babić te učiteljica Hrvatskoga jezika Vanja Sokol)
4. mobilnost u Reykjavik, listopad 2021., Structured Educational Visit to Schools & Training Seminars in Iceland (organizator English Matters) o islandskom obrazovnom sustavu s naglaskom na vrednovanje kulturne baštine u školskim kurikulima (sudjelovala učiteljica Hrvatskoga jezika i Erasmus koordinatorica Gorana Babić)
5. mobilnost u Dublin, svibanj 2022., tečaj Talking to people - nakon predavanja i radionica o metodologijama poučavanja i učenja posjećivalo se kulturne ustanove. Ishod mobilnosti je bio osmisliti kako sadržaj koji nam se nudi u navedenim kulturnim ustanovama možemo obraditi primjenom novonaučenih metodika rada te ga prilagoditi svome radnom okruženju (sudjelovala učiteljica Povijesti Valentina Lasić).
Sudjelovanjem u aktivnostima mobilnosti u inozemstvu učitelji su usavršili metode poučavanja koje su učinile nastavu kreativnijom i dinamičnijom. Povećanje motivacije i aktivnosti učenika dovelo je do boljih postignuća i rezultata učenika. Samo u 2021. godini naši učenici dobili su rekordnih 13 nacionalnih i 9 međunarodnih oznaka kvalitete za međunarodne eTwinning projekte koje su provodili sa svojim učiteljima. Provedba ovog projekta imala je izrazito pozitivan i značajan učinak na sudionike, učenike, ostale djelatnike škole, na ugled škole i lokalnu zajednicu. Razmjenom iskustava s kolegama iz drugih zemalja kod učitelja se poticala i razvijala interkulturalna svijest koju su učitelji prenosili na kolege koji nisu sudionici mobilnosti, kao i na učenike, roditelje i lokalnu zajednicu. Znanja i vještine stečena na mobilnostima primjenjivala su se i prilikom provođenja projekata očuvanja zavičajne baštine u suradnji s lokalnom zajednicom. Radi se o projektima koje su učenici provodili pod vodstvom učiteljica Hrvatskoga jezika Vanje Sokol i Gorane Babić (3. slikovnica Crna Vila, Šakan i Šorko te projekt Knjižica breljanskih toponima) te projekt Napoleon u mom zavičaju kojeg su učenici provodili pod vodstvom učiteljice Povijesti Valentine Lasić čiji je rezultat Interaktivna karta Brela koju su učenici izradili uz podršku TZO Brela. Znanja o digitalnim alatima koje su učenici i učitelji stekli nakon provedbe 1. Erasmus mobilnosti te širenja stečenih znanja s te mobilnosti uvelike su olakšale i prilagodbu na nastavu na daljinu koja nas je zatekla u ožujku 2020. u jeku pandemije.
Nakon provođenja prvog Erasmus+ projekta iskustva učitelja, učenika i roditelja su pozitivna – ovaj je projekt ispunio njihova očekivanja te bi i dalje voljeli sudjelovati u aktivnostima međunarodnih projekata.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |