preskoči na sadržaj
eTwinning

Rad na projektima

Naši eTwinneri iz 7. razreda s učiteljicom Goranom Babić neumorno nastavljaju s radom na novim projektima. Projektnom timu su se priključila još 2 nova člana.


Riječ je o sljedećim projektima:

  1. PHOTOGRAPHY IS ANOTHER WAY OF COMMUNICATION

Učenici razmjenjuju fotografije 2 puta mjesečno s partnerskim školama u suradničkim alatima predstavljajući svoje mjesto, zemlju, običaje. Partnerske škole su s Cipra, iz Njemačke, Grčke, Italije i Ukrajine.

  1. PRIČE MOGA KRAJA

Projekt Priča moga kraja je projekt u kojemu će učenici uz pomoć svojih učitelja istraživati priče zavičaja, mjesta ili kraja u kojem žive tijekom školske godine 2020./2021., priču analizirati i interpretirati te se stvaralački i kreativno izraziti na temelju priče. To je istraživački projekt u koji su uključeni učenici 6. razreda redovne nastave i djeca s teškoćama radi istraživanja priča đakovačkog kraja, a kako bi povezali te dvije skupine učenika u stvaralačkom izražavanju. OŠ„Vladimir Nazor“ Đakovo ima posebne odjele i skupine za učenike s teškoćama u razvoju i ovo je jedan od načina na koji želimo učenike s teškoćama integrirati u život škole i suradnju s učenicima redovne nastave. Učenici će istraživati priče na svoj način i prikazati rezultate istraživanja u Twinspace portalu kroz stvaralačko pisanje, ilustraciju, animaciju, scenografiju, bojanku, slikopriču. Povezat će se u virtualnom prostoru s učenicima iz osnovnih škola Hrvatske i upoznati nove priče svoje domovine.

  1. KNJIŽEVNIK MOGA ZAVIČAJA

Projekt je namijenjen različitim dobnim skupinama. Sudionici u projektu upoznat će život, rad i stvaralaštvo književnika koji je povezan sa zavičajem u kojem učenik živi, primjereno dobi. Spoznaje, uratke i stvaralačke aktivnosti podijelit će sa sudionicima projekta. Uporabom novih IKT-a stvarat će se sadržaji i dijeliti spoznaje i ideje, razvijati vještine i poticati kreativnost drugih.

Upoznaje se život i rad, umjetničko stvaralaštvo književnika i njegovo kulturno značenje. Omogućuje se stjecanje književnoga znanja, književne kulture i kulturnoga identiteta. Primat će se i interpretirati medijski sadržaji ako su povezani sa stvaralaštvom književnika. Potiče se čitanje iz užitka i potrebe, stjecanje čitateljskih navika i čitateljske kulture, razvija se mašta i estetska mjerila vrednovanja. Potiče se osobni razvoj, razvoj estetskih kriterija, promišljanje o svijetu i sebi te razmjena stavova i mišljenja o pročitanom. Pridonosi se stjecanju kulturnoga iskustva učenika te uspješnosti njegove socijalizacije dijeljenjem vlastitih iskustava i spoznavanjem iskustava drugih. Razvijaju se digitalne kompetencije svih sudionika projekta.

Naša škola predstavit će Andrijanu Grgičević i Juru Kaštelana.

 

  1. A JOURNEY THROUGH THE WATER

Učenici od 8 do 15 godina iz raznih zemalja predstavit će jezero, rijeku ili more svoje zemlje. Stvorit će Umjetničku galeriju o vodi i umjetnosti, e-knjigu o vodi i glazbi, prezentaciju legendi o vodi kroz vrijeme. Na kraju će stvoriti mapu s videozapisima svog posjeta na prekrasnom mjestu uz more, rijeku ili jezero svoje zemlje: mladi turistički vodiči predstavit će to mjesto kratkim rečenicama na engleskom jeziku. Također će stvoriti brošuru za mjesto koje su posjetili koristeći Canvu.

Rezultati projekta će biti virtualna umjetnička galerija o vodi i umjetnosti, e-knjiga i predstavljanje legendi o vodi kroz vrijeme. Konačni proizvod bit će karta s video zapisima posjeta prekrasnom mjestu uz more, rijeku ili jezero u zemlji učenika.

 

  1. CASTLES AND FORTRESSES IN MY COUNTRY- AUTORSKI PROJEKT NAŠE ŠKOLE

Učenici će istražiti i predstaviti hrvatske i europske dvorce i tvrđave, njihovu arhitekturu i osobitosti kroz nastavu matematike, povijesti, tehničke kulture, likovne umjetnosti, vjeronauka, informatike, engleskog i njemačkog jezika. Znanje o geometrijskim tijelima produktivno će se primijeniti u stvaranju modela poznatih hrvatskih dvoraca, crkvi, katedrala, samostana i drugih građevina kao značajnih dijelova naše baštine. Tvrđave će se istraživati  kroz razne predmete na interaktivan način. Istraživačkim radom i suradnjom s drugim učenicima na projektu, upoznat će svoju i tuđu kulturnu baštinu i njegovati važnost očuvanja kulturne baštine.

Tako će razviti sljedeće ključne kompetencije: matematička pismenost, razumijevanje svijeta i sposobnost primjene znanja i tehnologije; sigurna uporaba informacija i IKT alata; komunikacija na stranom jeziku i interkulturalno razumijevanje.

Partneri su škole iz Slovenije, Slovačke, Ukrajine, Grčke, Srbije, Hrvatske (OŠ I. Kukuljevića Sakcinskoga Ivanec i OŠ kraljice Jelene iz Solina).

Naša škola će predstavljati utvrdu na Zadvarju koja je godinama bila razgraničenje između Osmanskog Carstva i Mletačke Republike (sve do 1684.), a u njoj je navodno prebivao Hasan-aga Arapović i njegova supruga Fatima (opjevana Hasanaginica). Tako ćemo nastavu Povijesti povezati s nastavom Hrvatskoga jezika (balada koja je u svijet dospjela zahvaljujući Albertu Fortisu, a zatim je prevedena od Puškina i Goethea na njihove jezike). Konačni rezultati bit će plakati, fotografije, internetske izložbe, zajednička prezentacija projekta putem e-knjiga i video uradaka.

Najveća vrijednost ovog projekta bit će suradnja među partnerima, njegovanje vlastite kulturne baštine (naši identiteti su naš ponos: naši spomenici). Prošlost će se sa svojom poviješću i stilom ponovo pojaviti u našoj sadašnjosti kako bismo podučavali.



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Ivana Ravlić   datum: 27. 11. 2020.

Tražilica



Meteo podaci OŠ Brela

Oglasna ploča

Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji



Portal za škole

Korisni linkovi

CI SDŽ - Centri izvrsnosti SDŽ

Dabar - Međunarodno natjecanje iz informatike i računalnog razmišljanja

 

Suradnici u učenju

e-Knjižnica

Stellarium


KvizBox - kviz znanja i opće kulture

Prevencija i zaštita od računalnih ugroza



Anketa
Kojih sadržaja biste željeli više na stranicama naše škole?







Surađujmo...

Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja

Forum

Arhiva dokumenata




preskoči na navigaciju